• Marketing & Promocije

     

    Prilikom uvođenja novog proizvoda, korisno je - ako ne i neophodno, sprovesti promotivnu aktivnost u vidu degustacije, promocije ili drugog oblika motivacije mušterija, da bi probali i potom kupili nov proizvod.
     

    Propratni reklamni materijal koji daje mušterijama neophodne informacije o novom proizvodu ima za cilj da ih informiše, probudi njihovu znatiželju, i motiviše ih da probaju nešto novo.   
     

    Zeelandia nudi kompletnu podršku svojim kupcima prilikom promocija novih proizvoda, koristeći  napredne promotivne mehanizme i marketinške tehnike zasnovane na poznavanju navika potrošača, kupovnih obrazaca i uticaja vizuelne komunikacije na potrošače.


    Za naše saradnike organizujemo pomocije na kojima obezbeđujemo:
     

    • Kompletan promotivni mehanizam
    • Idejno rešenje i vizuelni koncept promocije  
    • Propratni reklamni materijal
    • POS materijal
    • Osoblje zaduženo za promociju 


    Direktni rezultati promocija:

     

    • Povećana prodaja
    • Ojačavanje dobrog imidža vaše pekare
    • Veći protok ljudi koji su privučeni promocijom
    • Spontana komunikacija sa mušterijama kojom se učvršćuje njihova lojalnost 
    • Atmosfera luksuza i izobilja u vašoj pekari