Aktuelnosti

Vesti

Festival Hleba

1.10.2010

festival hleba

Proizvodi zeelandia

 

Stotine posetilaca počastvovalo je svojim prisustvom četvrti po redu Festival hleba, koji se održao u Novom Sadu od 23. do 26. septembra, na platou ispred Spensa.  Tema ovogodišnjeg Festivala, koji organizuje Fondacija Balkankult i čiji su pokroFestival hlebavitelji Izvršno Veće Vojvodine i grad Novi Sad, je bila “Od zrna do hleba”.
 

Na ovoj manifestaciji održanoj u čast Hleba i Pekarstva je učestvovala i Zeelandia, koja se širokoj publici predstavila  raskošnim asortimanom hleba, peciva i kolača, pripremljenim specijalno za tu priliku.
 

Pod konceptom “Gurmanska pekara”  Zeelandia je predstavila  inovativne proizvode, neobične oblike i nove ukuse, koje su gurmanski nastrojeni Novosađani prihvatili sa oduševljenjem, i koji su bili nestrpljivi da saznaju gde ih mogu naći u slobodnoj prodaji.
 

Jedinstven izbor Zeelandijinih specijalnih hlebova  je bio pravi praznik za oči, a njihove tople arome širile su se Novim Sadom, dodirujući nežno prolaznike u hodu, koji bi odjednom ni sami ne znajući zašto, strasno poželeli zalogaj punog, sočnog hleba.
 

Posetioci su bili pred teškom odlukom koji će od specijalnih hlebova krasiti njihovu sutrašnju trpezu: Domaći Mana hleb kore boje meda izrađen tradicionalnom metodom produžene fermentacije, Fiesta hleb izrađen od kombinacije kukuruza, suncokreta i aromatičnog  bilja, ili Multicerealni hleb od kombinacije cerealija, sa celim zrnevljem  žitarica i duboko tamnom sredinom.
 

Sladokusci svih uzrasta su takođe uživali u delikatesnom Fiesta pecivu, hranljivim Multicerealnim zalogajima, Mama’s Kejku sa šumskim voćem i krckavim krambl nadevom, penušavim Mafinima i  pravim čokoladnim braunisima.
 

Ulogu prodavaca i promotera je igrao kompletan Zeelandijin tim, što se pokazalo višestruko korisnim - kupci su dobijali informacije iz „srži“, a članovi tima su doblii priliku da uživaju u oduševljenju potrošača, koji su masovno kupovali i hvalili proizvode, i bilo im je pravo zadovoljstvo da ih upućuju  u pekare sa kojima sarađuju,
gde potrošači mogu svakodnevno pronaći proizvode sa Festivala u slobodnoj prodaji.
 

Zeelandia je za vreme trajanja Festivala pružila priliku posetiocima sajma da direktno sa njenog štanda pazare aromatične hlebove, gurmansko pecivo i zavodljive kolače. Tako su se mogle videti domaćice, penzioneri, mladi parovi, porodice i poslovni ljudi , kako kupuju po 5 hlebova „Mana“, pune kese Fiesta peciva, pakovanje od 10 čoko braunisa, ili u jednom slučaju - čitavu tepsiju lenje pite “Aleksandar“.
 

Festival hleba je bio pravi Praznik Pekarstva, i pokazao je spremnnost i otvorenost naših potrošača da eksperimentišu sa modernim pekarskim proizvodima, probaju nešto drugačije i prepuste se novim ukusima, kao i spremnost da ukoliko ih proizvod privuče privlačnim izgledom i atraktivnim načinom izlaganja, a pritom ne zaostaje ukusom i kvalitetom, plate i malo višu cenu.
 

Potrošači su nam svojim stavom poslali jasnu poruku da zahtevaju modernije, raznovrsnije i zdravije proizvode, koje mi u Zeelandiji - u saradnji sa pekarama koje žele da osvoje poziciju na rastućem tržištu -želimo da uslužimo na pravi način.

 

 festival hleba 2

Povezani članci