Aktuelnosti

Vesti

Poruka optimizma

23.12.2013

poruka optimizma 2014

 

Većina nas želi slične stvari od života. Želimo da budemo uspešni, poštovani i voljeni. Želimo da napredujemo, ostvarujemo svoje potencijale i da se neprestano razvijamo. A pre svega, želimo da ostavimo trag; da budemo zapamćeni po nečem veličanstvenom i da svet učinimo boljim. A ako ne baš ceo svet, svakako bar jedan njegov kutak.

Zeelandia je u 2013. godini ostvarila svoje ciljeve.  I to ne samo one kvantitativne. Ovo je bila godina u kojoj smo uspeli da promenimo nešto u kutku sveta u kome se krećemo, da ga razdrmamo, osvežimo i ispunimo optimizmom.   

Do sada smo pokazali da nismo od onih koji traže prečice i hvataju krivine ne bi li došli do brzometnih rezultata. Naš pristup nije vođen prepredenim taktikama ptice grabljivice ili raznoraznim manipulacijama, već je vođen principijalnim poslovnim vrednostima.

Časnost. Etika. Poštenje. Požrtvovanost.

I upravo njima imamo da zahvalimo što je naša energija nezaustavljiva i što je u mogućnosti da odgovori svim izazovima.

Rezultat našeg poslovanja vođenog pravim vrednostima je principijalno vođen rast. U našem kutku, rast i etika idu ruku pod ruku.  

Naš herojski tim je i u ovoj godini dao sve od sebe da što bolje i brže odgovori na sve vaše zahteve, da vas što bolje usluži i da zadovolji svaku vašu i najmanju želju.

Naš herojski tim je takođe zaslužan što je 2013. bila godina u kojoj je Zeelandia zablistala u punom sjaju.

 

A vi - naši herojski saradnici - ste zaslužni što se naš glas daleko čuo. Savezništva koja nas povezuju su nam pomogla da u ovoj godini napravimo razliku. Hvala vam na tome.

U Zeelandii  se mnogo toga dešavalo u 2013. i pravi je trenutak za kratak osvrt na  najvažnije događaje:

 

  • Ostvarili smo strateška partnerstva sa najboljim distributerima širom Srbije, obezbeđujući da naše proizvode lako mogu nabaviti pekari i poslastičari od Subotice do Vranja.

 

  • Proširili smo naš vozni park sa novim dostavnim vozilom iz najnovije serije „Volkswagen Caddy“ i time dostavu robe našim kupcima učinili još efikasnijom.

 

  • Lansirali smo jedinstveno nutritivno pecivo - Omegafit đevrek - koji je rekordnom brzinim postao hit u pekarama širom Srbije i kod potrošača.

 

  • Cele godine smo lansirali svakog meseca po jedan novi proizvod. Među njima su se najviše istakli: smeša za punozrni hleb Demetra, baza za kroasane Milky, inovativni Kokos nadev, posna slana punjenja za pecivo i Linzer baza za prhke tartove.

 

  • Istraživali smo mesecima u potrazi za najboljim proizvodima Zeelandia grupe na  internacionalnom  nivou i na osnovu toga smo pripremili novi i potpuno osvežen proizvodni katalog proizvoda „Pekarstvo & Poslastičarstvo

 

  • Učestvovali smo treću godinu za redom na „Pekarskim danima“ gde smo na jedan dan usporili  ritam i uživali u opuštenom druženju sa saradnicima.

 

 

  • Obnovili smo i podmladili naš tim.

 

Naši planovi za 2014. su smeli. Planiramo da nastavimo sa visokom stopom inovacije, da produžimo sa intenzivni rastom, da ostvarimo ulazak u nove proizvodne kategorije i upustimo se u nove izazove. 

Ukratko, od nas ćete - kao i obično - videti dosta iznenađenja i u novoj 2014. godini. 

U međuvremenu, želimo Vam da u Novoj godini budete:

Voljeni.
Uspešni.
Blistavi.

Kao nikada do sada.

Vaš Zeelandia tim.

 

Povezani članci