Aktuelnosti

Vesti

Povećajte prodaju

povecajte prodaju

 

 Zeelandia vam poklanja 3 načina da povećate promet u vašoj pekari:

 

Konkurencija je danas u segmentu prodaje obroka koji se konzumiraju van kuće ogromna. U urbanim sredinama postoji veliki broj pekara i prodavnica brze hrane koje se međusobno bore za pažnju i lojalnost potrošača. Ipak, većina njih nudi ograničen asortiman klasičnih proizvoda kakvi se i drugde mogu naći.  
Za izdizanje iz prosečnosti, veću dobit i širenje biznisa više nije dovoljno rutinski odraditi dnevnu proizvodnju i umesiti klasične pekarske proizvode. Isti ili slični se mogu naći i u pekari iza ugla. Vrednosti poput kontinuiranog kvaliteta proizvoda, njihove svežine i širokog asortimana su utvrđeni standardi koje dosta pekara već održava i danas je za proboj na trištu potrebno otići korak dalje.   

 

Predlažemo Vam da taj korak napravite već danas tako što ćete ciljano odabrati neke od inovativnih aktivnosti namenjenih porastu prometa, koje je specijalno za Vas pripremila Zeelandia.  Za početak preporučujemo da između datih predloga odaberete jedan koji ćete pažljivo implementirati,  a da kasnije periodično i jednu po jednu sprovodite i ostale aktivnosti. 

 

1. MOTIVIŠITE IMPULSIVNU KUPOVINU

 

 

Planirana ili planska kupovina je programiran odabir unapred  određenih proizvoda. Impulsivna kupovina je neplanirana odluka da kupimo određen proizvod, donesena samo nekoliko trenutaka pre njegove kupovine.  Kada potrošač planski ulazi u pekaru i ciljano traži određen proizvod da bi ostvario svoju nameru koja je “utoliti glad”, on  vrši planiranu kupovinu.  Ali, uz implementaciju aktivnosti koje prate obrasce ponašanja prilikom kupovine, potrošač se može navesti da uz plansku izvrši i impulsivnu kupovinu.

 

Impulsivnu kupovinu motivišu vizuelna privlačnost i dostupnost proizvoda.  Postavite vizuelno stimulativne proizvode tako da budu u viodokrugu i na dohvat ruke mušterijama dok čekaju u redu ili dok  plaćaju. Nabavite ili  improvizujte jednostavne police  koje se mogu staviti na pult i napunite ih atraktivno dekorisanim, šarolikim i primamljivim slatkim ili slanim zalogajima i uverićete se u efektivnost ove jednostavne ali moćne tehnike. Ciljani proizvodi  za impulsivnu kupovinu  trebaju biti odgovarajućeg odnosa kvalitet-cena, da bi potrošač ostao zadovoljan svojom neplaniranom kupovinom i da bi je ponovio i sutradan.

 

2. ISPUNITE PEKARU AROMAMA

 

 

Miris je neodvojiv deo čulnog doživljaja vezanog za hranu i ima izuzetno stimulativan uticaj na apetit. Pošto je blisko povezan sa delovima mozga koji obrađuju emocije, poznati miris može podsvesno biti okidač za određenu emotivnu reakciju, zato što  evocira sećanje na neki trenutak u prošlosti. Miris sveže pečenog hleba je univerzalno prijatan miris koji se vezuje za detinjstvo, tradiciju i neko prošlo vreme. Kada jednom dođe do nas, taj miris se električnim impulsima kreće kroz naš mozak i nepogrešivo nalazi sećanje na doba apsulutne radosti, da bi zatim povezao pozitivnu emociju sa mestom na kome se nalazimo.  

 

Predlažemo da Vašu pekaru što više ispunite mirisima - aromama toplog testa koje kod većine potrošača generišu pozitivne emocije. Arome toplih kifli, vrućih pita, mirisnog peciva ili medenih kolača koje se šire sa vaših polica će neodoljivo privlačiti mušterije i mamiti slučajne prolaznike da se prepuste užitku u mirisnim zalogajima. Zadovoljnih stomaka i srećnih srca, verno će se vraćati iz dana u dan u vašu pekaru u kojoj su  nenadano pronašli  arome svog detinjstva. 

 

3. PONUDITE GRATIS DEGUSTACIJU

 

 

Ponudite Vašim mušterijama tretman sa pet zvezdica i učinite da se svako od njih oseti kao VIP gost za čiji doček ste pripremili nešto specijalno. Ponudite im uz redovnu kupovinu doručka ili užine gratis degustaciju sa stilom.  

 

Napravite od peciva, tankih kriški hleba ili kolača fine zalogajčiće sa novim kombinacijama ukusa. Izložite zalogajčiće na poslužavnicima postavljenim kvalitetnim salvetama u boji i potom ih atraktivno aranžirajte i ponudite na degustaciju. Na degustaciji ponudite specijalne nove i postojeće proizvode koji nisu na osnovnom cenovnom nivou i od kojih očekujete bolju zaradu. Ponavljajte ovu tehniku periodično i osim što ćete motivisati prodaju degustiranih proizvoda, navići ćete mušterije da redovno dolaze u Vašu pekaru, željno iščekujući sledeće iznenađenje.  

 

Povezane vesti